Saturday 24 March 2012

Last Paper (payyperr)


Hi :) last paper? huhu not today. but next wednesday. kihkih. just counting to end my life errrrr. as part 4 laa. hehehe. ohh ye, i nak mintak maaf semua sebab lama xupdate blog. blog ni bukan keutamaan. saje2 je. so bila aku suka nak taip, aku taip laa. ngee. so aku je rasanya xbuat entry pasal gang puteri kan? xpelahh tunggu habis trending okay stalker? kuikui. okay okay okay yeahhhhh *style johan. sebenarnya nak bagitahu dah musim exam. okay lambat. whateverrrrr. ada aku kesah?? this sem sangat ringan coz paper bawak final hanya 4. so xnak laa main2. semua nampak tough kan? transport punya paper xpayah cakap la huiiii. killer dari dulu sampai sekarang. dan diteruskan lagi dengan law. whoaaaa! aku kan nak jadi lawyer. apedehal. then tadi paper finance. alhamdulilah semua dah jawab. im hoping the best. dah usaha, doa dan tawakal. weewiitttt! so last paper rabu ni iaitu business technology. ehh yeke? bantai jelaa. so kena baca okay. kau jangan malas HAWA! haa kan dah kena. so every nak ambik paper je aku text my mommy and bagitahu today my paper and paksa mommy bacakan doa untuk anak dia yang comel ni. hahaha. bukan apa, buat camtu bia hati bertambah tenang. walaupun hari2 mommy mendoakan yang terbaik untuk anak2nya. insyaallah :) and and aku xtahu bila parents aku nak ambik. xpelahh. aku dah besar. *besar laa sgt. i mean boleh independent laa. huiii. next is i miss my family. tiba2 je. hahaha. okay cuti sem nanti 2bulan. nak taknak kena kerja. xkan aku nak perabeh borehh?? dapat plak. aku nak ada duit sendiri so boleh shoppingggggggggggggg! *itu je matlamat jangka pendek aku. okaylahh. nak pergi bilik mira. nak makan. kbye assalamualaikum :)


                                             
itu bukan tangan aku sebab kering macam orang tua. hahahhahahah.

No comments:

Post a Comment