Wednesday 1 February 2012

LDR

LDR? what's that?? LDR is long distance relationship. hehe kenapa ni tiba2?
ohhh just now kawan i Ash panggil i and asks this "macam mana kaw boleh tahan LDR?" and i was little bit shocked. hehe. then i jawab "keep the faith!!" Huhuhu. kenapa Ash tanya aku? sebabbbbbbbb bopreng aku si Chenta Haty boncit aku tu kan kat Selangor kerja. aku pulak dekat Johor belajooo. jadi cemana aku tahan xjumpa semua. hmm bg aku laa. kita kan ada priority. yelaa aku kena belajooo. Chenta Haty kena kerja. so ape susah. buat laa task tu. then kita kena laa percaya kat pasangan u all. betol x? kalau xpercaya apa guna relationship yang korang pertahankan? cewahhhhhhh! tahu x sape yang ckp kat i keep the faith? Si Gemok boncit tulaaa sape lg. HAHAHA. dan dan dan u all bila dah xada pasangan kat sisi janganlah menggatal and buat gila cari orang lain. kawan xpe. lebihhhhh ni luku je. HAHAHAHA. moreover, cehh macam essay pulak ye? kan handphone mahal2 canggih2 lappy, tab dan sebagainya ada. apa guna? contact laa. alahai! itu pun nak kena ajo ke?? kan dah marah. HAHAHA. chill laaa. hmmmm then bagi aku. bila lama xjumpa bila balik rumah excited gilaa wehhhh rasa macam nak pelok2 je kan? kan? lagi2 cubit perot dia yang boncit and rasa nak geget2 je perot dia. *dia tu refer kepada Chenta Haty aku. lepas tu kan kawan2 kalau lahh kita dah berkawan serious, u all tahu lahh macam mana rasa dia. jauh ke dekat ke yang penting dekat di hati. yang penting tu relationship direstui Allah. HUHUHU. senang kata lah kan, semua datang dari hati yang suci dan murni. HEHEHE niat tu penting. LDR ke SDR ke korang bolehh je tade hal laa. yang korang takot sangat kenapa? cewahhh. belagak gilaa kan? LALALALALA. akhir kata tiada cinta abadi selain cinta Allah. haa ambik kaw. assalamualaikum ;)





haaaa nampak x? inilah hasilnya. happy family. ;)



No comments:

Post a Comment