Sunday 8 January 2012

MANGO

Hye all. sebenarnyee kan dah lama nak update entry ni. tp ku malas.HAHA.
okehh laa . ape kena dengan buah mangga ni? mangga kunci? HAHA.
 actually masa raya ada g shopping dgn Chenta Haty. sepatotnya time tu nak beli hadiah bufday kan. 
then 'ter'singgah MANGO n Chenta Haty tu 'ter'bayar purse yang aku rasa xlawa pun. HAHA.
aku tengok simple. mesti murah sebab standard purse2 MANGO xlaa mahal sgt so aku just nak tanya cashier dia punya price sbb tak ada price tag.
sekali cashier tu pon punch harga RM159. so aku igt nak pusing letak balik. ambik yg lain.
sekali Chenta Haty aku ni keluar duit pergi bayar. 
k aku sgt terkedu n tak bergerak. kire 'ter'pause laa. HAHAHA
sbenarnye balik tu aku menyesal tp orang dah bayarkan xkan nak ckp menyesal. ye x?
niat aku mmg nak beli purse baru sbb masa tu purse aku kulit dia dahhh... hmmm sape perempuan tahu laa kulit purse yang kena pakai losyen tu kan. HAHAHA.
okay sambung....
yelaa aku tgok simple je n harga xpatot pulak. then duit RM10 kalau masuk mesti susah nak masuk. kad pun muat xmuat. sbb xsempat nak try duit n kad masa tu. just nak tanya price tag dia je.
hmmmmm. lama2 pakai bila keluar dgn Chenta Haty, aku ada mengadu pasal duit susah nak masuk n keromot2 duitnye. xkemas laa hape laa. tp dia diam je. aku tahu dia bengang kat aku sbb xreti bersyukur.
n n n n aku pasang niat nak beli purse baru. bukan aku suka tukar2 purse. then masa hangout dgn gilpren aku Dya n Fify. kitorang beli purse yang sama masa sale kay MANGO. RM59 je! beza RM100 dgn purse lama. aku rasa bersalah sangat. tp aku simpan laa purse tu. aku sayang.



inilah dia 3serangakai
                                       



And one day aku keluar dgn Chenta Haty g event vespa kat Tanjung Harapan, Port Klang.
then dia ambik purse aku nak bg aku. sekali dia diam je tengok purse tu.. 
then aku cakap laa. 
"Sorryyyyyyyy, i bukan nak tukar2 purse. you tahu kan purse yang you belikan duit xmuat nak masuk? tmpat duit kertsnye? i beli sama2 dgn lesbo i"
then dia jawab..
"Hehhh. Alasaannn"
then aku..
"Buchukkkkkkk :("
aku pon mmg nak belasah dia sebenarnya masatu. HAHA oke itu tipu
aku diam je. salah aku kan? xapa.. aku redha. ntah lepastu dia xada nak ckp pasal tu. aku pon diam je laa. HAHA. tp Buchukkkkkk im so sorry......
Harap you faham kan? bukan i tak bersyukur ape yang you bg. tp i xboleh hidup dgn duit keromot2. lagi2 RM50 tak boleh masuk dalam poket tmpat wang kertas tu.
HAHAHA.
apelahh alasan merepek ni??
abaikan laa.. HAHA....
yang penting semua dah okay. kalau dia marah. tahulah aku nak buat apa. boyprengg aku kan?
HAHA. i love you laa Mohd Farid ! tetibe
OK Bye 


No comments:

Post a Comment